Jesteś tutaj: Home E-marketing

Audyt strony internetowejPoprawnie skonstruowana strona internetowa uwzględnia dobre praktyki SEO czyli optymalizację pod kątem wyszukiwarek internetowych, jak również użytkowników z tych wyszukiwarek korzystających.

 Zamów bezpłatną wycenę 

Przeprowadzany przez nas audyt polega na analizie strony internetowej czy sklepu internetowego z uwzględnieniem przejrzystości i użyteczności strony dla grup docelowych potencjalnych klientów oraz przedstawieniu raportu i sugestii zmian podnoszących przyjazność strony dla wyszukiwarek. Podstawowy audyt jest ważnym działaniem przygotowującym do pozycjonowania strony zarówno poprzez działania organiczne jak i linki sponsorowane.

Oferujemy pełen zakres usług w tym:

  • sprawdzenie najważniejszych parametrów strony , znaczników i czasu ładowania witryny
  • optymalizację grafik
  • analizę współczynnika jakości - optymalizację treści
  • analizę słów kluczowych
  • analizę użyteczności strony
  • diagnozę ewentualnych problemów z widocznością w wyszukiwarkach
  • rekomendowaną strategię SEO
  • propozycje promocji strony

Marketing internetowy - outsorcingOferujemy pełen zakres usług w zakresie budowania marki i promocji w internecie, w tym:

  • analizę i rozpoznanie marki,
  • analizę i rozpoznanie rynku, pozycji firmy i konkurencji,
  • opracowujemy planu i strategii działań w planie krótko i długoterminowym,
  • opracowanie strategii sprzedaży on-line produktów i usług,
  • optymalizację serwisu internetowego pod kątem wyszukiwarek(SEO) i użyteczności,
  • analizę zachowań klientów
  • obsługę kampanii  linków sponsorowanych (AdWords),
  • copywriting (optymalizacja i tworzenie treści strony, opisów produktów i usług, innych treści do publikacji w internecie),
  • obsługę mediów społecznościowych,
  • obsługę mailingu (szablony, wysyłka, statystyki)

Profesjonalna strona internetowa, kompletna identyfikacja wizualna dla organizacji oraz marketing internetowy - to wszystko przygotowane spójnie w oparciu o zaplanowana strategię pozwoli wypromować organizację i zapoznać obecnych i przyszłych darczyńców z prowadzoną działalnością, przedstawić swoje projekty i podopiecznych oraz publikowanie sprawozdań finansowych i merytorycznych z działalności organizacji.

Organizacje pozarządowe dawno już odkryły wartość dobrego, spójnego obrazu w oczach darczyńców, obrazu przekładającego się na wymierne wpływy nie tylko z tytułu przekazania 1% podatku należnego. Poinformuj darczyńców o realizowanych działaniach. Pokaż na co przekażesz jego pieniądze.

 Zapytaj o szczegóły 

Kiedy już postanowimy założyć stronę internetową i ustalimy co można umiescic na stronie internetowej, musimy wiedzieć jakie wiążą się z tym zadania i wydatki finansowe. Poza samym zaprojektowaniem i stworzeniem www trzeba wziąć pod uwagę jeszcze kilka ważnych kwestii, aby osiągnąć pożądany efekt - działającą, odwiedzaną i konwertującą stronę.

  1. stworzenie strony internetowej
    • audyt - identyfikacja produktu/usługi, określenie grupy docelowej, określenie zadań jakie ma spełniać strona internetowa 
    • identyfikacja słów i fraz kluczowych
    • opracowanie schematu funkcjonalnego
    • zaprojektowanie layout'u
    • testy przedwdrożeniowe i ewentualne modyfikacje
    • wdrożenie
    • zarządzanie treścią i jej aktualizacja
  2. rejestracja domeny
  3. hosting
  4. audyt i optymalizacja - jeśli nie zostały uwzględnione na etapie tworzenia strony internetowej
  5. pozycjonowanie
  6. działania marketingowe i PR
Strona 1 z 2
Audyt strony internetowej Środa, 02 październik 2013 13:03 Poprawnie skonstruowana strona internetowa uwzględnia dobre praktyki SEO czyli optymalizację pod kątem wyszukiwarek i...
Marketing internetowy - Outsourcing Piątek, 14 czerwiec 2013 14:42 Oferujemy pełen zakres usług w zakresie budowania marki i promocji w internecie, w tym: analizę i rozpoznanie mark...